2014. november 13., csütörtök

30

"-Cefet szarul vagyok.
-Hmm?
-Teli van a tököm, nem találom a helyem, és úgy egyáltalán elegem van az egészből.
-Te elmehetsz. Neked van hová.
-Nektek is lehetne.
-Azon dolgozunk.
-Szerintem meg nem. Most versenyt futunk mindennel. A "kormánnyal" a kólásokkal, az emberekkel, és sok helyütt saját magunkkal is.
-Van jobb ötleted?
-Van. Mi lenne, ha ezek közül választhatnál egyet?
-A kólásokat szeretem püfölni.
-De nem az lenne a legnehezebb, ezért nem is azt választanád.
-Seggfej vagy.
-Miért ne választanánk olyan ellenfelet és terepet, amit ismerünk?
-Komoly házi feladat lenne felkészülni rá. És akad itt néhány paradoxon.
-Tudom. Ez hozzá tesz még egy feladatot. Rögtön az elejére.
-Hmm?
-Meg kell győznöd engem."


"-Mindenki kész.
-Szükséges adatbázisok megvannak?
-Csókosnál.
-Pénz?
-Zsákokban.
-Sok sikert.
-Biztosan itt maradsz?
-Addig én szórakoztatom az ellenfeleinket.
-Időpont? 
-Egy hónappal az előtt, hogy felültem a metróra. De nagyon figyeljetek. Ennek az időnek elégnek kell lennie mindenre. Ha nem érem el, most nem vagyok itt.
-Vigyázz magadra!
-Van egy csomó kütyüm. Meg leszek!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése