2014. január 13., hétfő

22

"-Hol vagyok?
-Remek kérdés, kedves... Hogy is hívnak?
-Delikvens.
-Igazán örvendek! Az én nevem dr. Bartolomeo Francis Gastone Kovács, de szólíts nyugodtan Dokinak.
-Tehát?
-Mi tehát?
-Hol vagyok?
-Á igen. A szemétlerakóban. 
-Hol? 
-Hihetetlen, mondjuk az akcentusod fura volt. Te nem idevalósi vagy, jól gondolom?
-Egészen jól.
-Történelem lecke?
-Jöhet.
-Nos, hozzávetőlegesen tizenöt évvel ezelőtt egy robbanás következtében működési rendellenesség lépett fel az erőműben...
-Paks?
-Paks.
-Figyelek.
-A hiba elhárítása után a környéket lakhatatlanná nyilvánították a szivárgó sugárzás miatt, és az erőművet 15 kilometeres körzetével egyetemben lezárták. Azóta minden nem kívánatos hulladék itt landol. Akár kémiai, akár szerves. A cégeknek kényelmes és olcsó, ráadásul a területet kőfallal vették körül, és jobban őrzik mint az országhatárokat. 
-Tehát ez egy radioaktív börtön, és szemétlerakó?
-Nyersfordításban.
-De hogy kerülök én Paksra?
-Ahogy a nyakadra égetett jelet és vonalkódot nézem, a kólás cég szemetével.
-És mi ez a hely?
-A rendelőm, ahol összefoltoztalak.
-És miért vagyok az ágyra szíjazva?
-Már meg ne haragudj, de időnként valódi okai is vannak annak, hogy valakit ide dobnak. Az ember nem lehet elég óvatos. Ráadásul a sebeid alapján nem kevés lövést és robbanást kaptál be, mielőtt leszakadt a lábad.
-ÚRISTEN! Bassza meg, bassza meg, bassza meg!
-Tehát nem sok mindenre emlékszel. Ne aggódj, nekem csak úgy érsz valamit, ha mindkét lábad mozgatható. 
-Az mi?
-Aminek látszik. Egy pofás kis kiberláb. Ha szabad lenne a kezed, megtapogathatnád a tarkódba ültetett chipet ami a neuroimpulzusaidat elektronikus jelekre fordítja. Alapvető módosítás amire minden kiberbeültetés épül. A lábad pár napon belül jobb lesz, mint a régi. Persze, csak ha az implantot befogadja a szervezeted.
-És ha nem?
-Az manapság már igen ritka, de tekintve, hogy az előző gazdája mennyi ideig volt halott, mielőtt hozzám került, és a tény, hogy a rendelőm tisztasági szempontból messze alulmúlja a kívánalmakat, a fertőzésveszély valamivel csökkenti a befogadási esélyeket. 
-Bazdmeg!
-Akkor most beültetem. Bocs, de altató nővérem nincs."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése