2014. január 4., szombat

17

"-Minden nap ezt csináljuk.
-Tehát nem lehet baj.
-Azt nem mondtam.
-De még itt vagy.
-Itt.
-Tehát eddig nem volt baj.
-Azt sem mondtam."

"-Kell egy központ.
-Ezt hogy érted? Már van.
-Nekünk magunknak. Ez kicsit hosszabb lesz, mint gondoltam.
-Nemigen akarsz közösködni a Köztársasággal. Miért?
-Nemigen merek bízni bennük. Nem teszem jól?
-Elgondolkodtatsz.
-Ti velem vagytok?
-Ez nem volt egy valódi kèrdès.
-Valóban.
-Mi a terv tehàt?
-A Köztàrsasàg fontos. Idővel talán a vezetést is megismerem. De most egy megbízható erőre van szükség valódi közemberekből.
-Közemberek vagyunk, papi.
-Ti még igen, de elég volt a központ bürokrata hivatalnokaira néznem és láttam, hogy ők már elfelejtették mit is jelent ez."

"-Beszélj!
-Az ipafai papnak fapipája van ezért az ipafai papi pipa papi fapipa.
-Mi van?
-Beszélek. Uhh...
-Nem tartom annyira viccesnek.
-Nézd, itt én vagyok aki vért köhög. Az, hogy nem érted a viccet, nem jelenti hogy mindegyikért fel kell pofozz. Uhh..
-Nem vagyok egészen humoromnál.
-Feltűnt. Pedig téged ezért fizetnek.
-Így aztán eredményeket is várnak tőlem. Te pedig segítesz nekem előhalászni őket.
-Mit akarsz tudni egyáltalán?
-A központ alaprajzát. A belépési kódokat, és hogy ki az Isten ez a kokárdaszínű ex R.I.P. a képen?
-Hahahahahaha..Uhh...hahaha...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése