2014. január 5., vasárnap

18

"-Viszed a redvàs patàdat a kertemböl, te húsvèti tojàs!
-Kert?
-Lerombolod az ültetvènyt te dagadt disznó!
-Elnèzèst asszonyom, azt hittem, parlagon sètàlok.
-Parlagon is, te mamlasz! És mit gondolsz, mivel foglak gyógyítani ha bajod lesz?
-Gyommal?
-Parlagfű, te apagyilkos! Ha kilövik a hájas segged a csini tunikádból, és közben utólér valami nyavalya, könyörögni fogsz ezért a "gyomért"!
-Elnézést, Asszonyom! Máris kimegyek!
-Ne arra, te anyaszomorító, ne taposs le még többet!"

"-Látom ismerkedsz a helyiekkel.
-Igen, itt mindenki ilyen kedves?
-Nem állítom, de ma szabad övezetben vagyunk. Ezek az emberek, kihasználva a hegyek adta előnyüket, sikerrel védték meg magukat eddig. Na meg nincs is itt semmi igazán a monopoliumok szerint, ami megérné nekik az áldozatot. És épp ezért hoztunk ide. 
-És miért tapostam le szegény hölgy parlagfű ültetvényét?
-Mert egy elefánt vagy. És mert ismerek itt valakit, aki segíthet nekünk."

"-Kituno!
-Alex! Uh, itt az egész brigád.
-Sőt!
-Ez nem lehet! Uram!
-Pihenj! Én nem vagyok katona. Nincs rajtam rangjelzés.
-De a páncél, Uram. Ön ön?
-Én én vagyok. És az idősebb jogán... Kérhetem, hogy tegeződjünk?
-Persze, Uram... Delikvens. Naná!
-Ha megvolt a kötelező bájolgás, Kituno húzd vissza a bugyid a helyére és vigyél minket valahová ahol beszélhetünk!
-Bazd meg, Alex!"

"-Ide skubizz, apikám! Ez a hely totál fényes, csak kicsit ki kell pofozni és akkor patentül megleszünk.
-Egészen pontosan nem értem minden szavad, Csókos, de ez most azt hiszem jót jelent.
-Ja, villany van, víz van, a fűtéssel kicsit szarban leszünk, de még a telefonhálózatokra is fel tudok csatlakozni. Sőt, hoztam néhány kütyüt a műholdakhoz is. A központ nem fog haragudni.
-Egyetértek! Azt gondolom, a hely is megfelelő. Mármint elég nagy. Ha előkerül az az alaprajz, feloszthatjuk és el is kezdhetjük berendezni.
-Úgy lesz, Gyomor!"

"-Teljes a setup. Mostmár elmondod, mire tartogatjuk azt a nagy raktárat a hangár mellett?
-Erre.
-Ez mi, hol van ez, és honnan?
-Srácok, az első raktár kinyitásakor a ruhám letöltött minden infót amire ráláthatok. Ismerem a régi kormányépületek és raktárak alaprajzait. Sőt, azt is tudom, hol mi van bennük.
-Azt akarod mondani, hogy valahol a föld alatt egy teremnyi t.a.l.o.s. pihen egy évtizede legalább?
-Azt.
-És Pancser eltitkolta?
-Talán hasonló okkal, mint amiért mi most itt vagyunk és nem a központban.
-Talán. De az is lehet, hogy ő nem páncélban ment be, amikor bement és így nem jutott hozzá az infóhoz.
-Én meg már kezdtem azt hinni, hogy hülye vagy, hogy állandóan rajtad van.
-Kösz!
-Tehát mikor indulunk?
-És hová?
-Gyanítom, hogy nem egy elhagyatott raktárról van szó, hogy könnyebb legyen a dolgunk.
-Ahogy mondod, Zoé. A kólacég központja mellé kell betörnünk.
-Bazdmeg Delikvens!
-Ezt igennek veszem. Most mindenki pihenje ki magát! Tizenkét darab páncél van abban a raktárban. Nekem nem kell új, a squad pedig egyelőre csak belőlünk áll. Kituno, az elit, és a két Miskolci jómadár. Szerezzünk valamit aminek nagy a raktere, nehéz kilőni, és repül. Az sem baj, ha tud függőlegesen le és fel szállni.
-Éreztem, hogy a "könnyű" részét ránk hagyod.
-Nem, Csókosra. Ott helyben kell majd konfigurálnia a ruhákat. Akár tűzharcban. Azt akarom, hogy kifelé jövet már mindenki be legyen öltözve!
-Mozi?
-Ha lesz még nyitva, utána elviszlek."

"-Mennyire tartod jó ötletnek mindenkire Tálast bízni, api?
-Valójában senkire nem bízom rá, Csókos. Egy rövid kóddal és egy paranccsal bármikor kikapcsolhatom bármelyik ruhát a flottából, amivel egyszer fizikai, tehát vezetékes összeköttetésbe kerülök. És ez a célom. A dns kód előnye. Halott ember még bem okozott akkora galibát, mint amit én tervezek.
-Ha te mondod, api! Csak ne szállj el!
-Nem fogjátok hagyni.
-Nem."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése