2013. december 30., hétfő

16


"-Vonat!
-Sör! Én nyertem.
-Jön, te barom.
-Ja, azt hittem, random dolgokat kiabálunk be.
-Szedelőzködj!
-Jól van, jól van, ne idegeskedj. Még el sem érte az aknát. -bumm.
-Most elérte.
-De szép! Nem gondoltam, hogy egy ilyen nehéz valami, mint ez a mozdony, meg az a sok teherkocsi mögé kötve is ilyen szép magasra tud repülni!
-Miért pont erre gondoltál volna, Bunkó? Amúgy sem erősséged az agymunka.
-Az igaz főnök, igaz. De azért szép. Ugye szép?
-Persze, csak haladj, te dromedár, mert le akarom kapcsolni a hátsó vagont, mielőtt a cégesek az elsőkből előkecmeregnek."

"-Elnézést, Uraim, zavarok?
-Te meg ki a fasz vagy,
Csipkejózsika? És miért van rajtad szkafander?
-Ilyen modortalan lennék? Be sem mutatkoztam. Én a 2950-es delikvens vagyok, a szkafanderem igen kényelmes viselet vonatszerencsétlenségeknél, ez pedig itt egy XM25 gránátvető. Kicsi, meg öreg, de neked most elég lesz."

"-Elszaladtak?
-Megpróbáltak, de behoztuk őket. Kispályások voltak. Lövésük sem volt rólunk. Az utolsó kocsiban lévő lefoglalt műtárgyakra utaztak.
-Szar szerencse. Mi lesz velük?
-A delikvens besorozta őket.
-Mi van?
-Ott helyben.
-Ez minket szívat.
-Nem vagyok biztos benne. Úgy nézett ki, mint aki tudja mit csinál.
-Hová vannak beosztva?
-Közvetlenül alá."

"-Tehát Főnök és Bunkó?
-Igen főnök!
-Hová valósiak vagytok?
-Miskolcról jövünk.
-Helyes, az lesz az első állomás. Most szépen meséljetek nekem a városról, főleg a szegénynegyedekről! Mikulásosat fogunk játszani. "

"-Biztosan jó ötlet?
-Divat itt még Robin Hoodot olvasni?"

"-Arról volt szó, hogy kerüljük a feltűnést.
-Ahoz túl vagyok öltözve.
-Vedd le!
-Megfogadtam, hogy nem.
-Kemény menet lesz.
-Átfesteni azért át lehet. 
-Mire?
Mindig az aktuális terület színeire. Mire bárki utána mer kérdezni, hogy miért van ott egy felségjelzett t.a.l.o.s., már rég odébb álltunk.
-Nem rossz ötlet. De matricázzuk csak inkább. Ez a festés már legenda."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése