2013. december 23., hétfő

8

"Én utálom, hogy ez a rohadt hip-hop szubkulturális járvány lassan a fehérek körében is terjed."
(Amerikai História X)


"-Megszerezted amit kértem?
-Igen, tessék! - A sörösdoboz halk szisszenéssel nyílik ki a delikvens kezében. Nagyot sóhajt ahogy bele kortyol.
-Ez Isteni! Külföldről szerzitek?
-Áh, az állami szállítmányokat csapoljuk meg időről időre. A fejesek persze ihatnak és dohányozhatnak. Tessék, itt egy dobozzal ebből is. Még egy öreg Zippo-t is találtam valamelyik csomagban.
-Nem lesznek ezért zabosak?
-Ez nem szokott azámítani.
-Végül is, a holnap végképp megoldja ezt a problémát. 
-Reméljük! Elértél mindenkit?
-Szeged, Pécs, Kaposvár és Szekszárd ahogy kérted. 
-Könnyen ment?
-Az utolsó szakasz bazinehéz volt.
-Nem akartak beengedni?
-Áh az rendben volt. A környék fájt. Nem volt könnyű megállni, hogy el ne látogassak valahová.
-Értem. Ha minden rendben megy, holnap otthon lehetsz!
-Csak reménykedem benne, hogy ennyire egyszerű lesz.
-Mit gondolsz, a városok eljönnek?
-Biztosan."


"-Te Pancser!
-Na?
-Csuda egy utcazenész vagy te!
-Köszönöm a... Azt hiszem.
-Tudod mire gondoltam?
-Még nem.
-Zenéljünk még egyet! Ha holnap tényleg elköszönünk egymástól, szeretném, ha így emlékeznétek rám!
-Na, elbizonytalanodtál?
-Nem, megkedveltelek."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése