2013. december 22., vasárnap

4

"-Bármi hír a 2590-esről?
-Semmi. Második napja mintha a föld nyelte volna el. Lehet, hogy már nincs is a városban. Nem kellene kiterjeszteni a megfigyelt területet? Esetleg útlezárásokat rendelni el?
-Felesleges és túl nagy figyelmet vonzana. Láttam a videofelvételeket. Ide fog jönni. Nagy port nem kavarhatunk, de szigorúbb közúti ellenőrzéseket akarok, és tegyen extra embereket a tömegközlekedési csomópontokra is!
-Igen, uram!
-Ó, és Kovács? Megjöttek a már a DNS vizsgálat eredményei?
-Nem, uram. Még nem.
-Rendben, elmehet."


"-Delikvens, Colos vagyok. Én tartom rendben a raktárakat és a műhelyt, rendben leszel?
-Persze. Már itt sem vagyok. El akarom érni az első vonatot.
-Ha van egy kis eszük, a vasutat erősebben figyelik. Pancser azt mondta, motoros vagy.
-Úgy valahogy. -ebben az idősávban talán először húzódott mosolyra a szája.
-Van itt neked valami. Gyere velem!"


"-Szerinted elbírsz vele?
-Anyád!
-Ez most egy igen?
-Az."

"-Ebbe benzin kell.
-Szeretem a kifinomult gondolkodásod.
-Attól még kell bele.
-A csomagban találsz készpénzt, és itt egy üzemanyagkártya. Kólacéges. Csak benzinkutakon fizethetsz vele, és csak benzinért, vagy gázolajért.
-Ez nem veszélyes?
-De, úgyhogy ésszel! Próbáld úgy tervezni a tankolásaid helyszíneit, hogy azok félrevezetőek legyenek.
-Az talán menni fog.
-Rendben. Hordd a mellényt és a fegyvert, akkor nem állítanak meg. Ha mégis, az új személyid szerint Pintér Gábor vagy, és a kulturális minisztériumban dolgozol tanácsadóként. Kicsit babráltunk a születési dátumokkal. Egy egyszerű ellenőrzésénél nem lehet gáz, de próbálj nem bajba kerülni!
-Ez Copy Con?
-Ki?
-Csak egy régi hang.
-Mindegy, mondom ne kerülj bajba!

-Jó!
-A cuccod rendben? Minden elfért?
-Persze, anyu!
-Reggel indulhatsz, addig rendbe hozzuk a járgányt."

"-Igen. -hallotta még mielőtt berúgta a motort. Ezután már kiabálnia kellett.
-Mi igen?
-Copy Con.
-Gondoltam. -a második mosoly."



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése