2013. december 28., szombat

12


"-Uram, akadt egy kis gond!
-Nem érdekel Kovács, karácsony van.
-Ez érdekelni fogja. Az ellenállás fegyveres tömegekkel vonult a Kossuth térre, egy sejtjük pedig nehéztüzérséggel szerelt t.a.l.o.s.-okkal lövi épp szét a metrót az Arany János utcánál.
-Karácsonykor?
-Hát, a páncélok fel vannak díszítve.
-Mi van?
-Majd látja ön is, Uram!
-Arra mérget vehet, Kovács! Azonnal indulok."



"-Ezt a késésekért... ezt a tömegért... ezt a drága bérletekért... ezt a szemét ellenőrökért...
-Ha befejezted a gránátpazarlást, akár tova is libbenhetnénk kedves kokárda színű barátom! 
-Mert a te matyóhímzett szkafandered talán komolyabban fest, mi? Én legalább levezetem valamelyest a sok éves feszkót. Ki tudja mikor lőhetem pozdorjává a hármas metrót mégegyszer? 
-Egy napja még azt sem tudtad, hol kell egy pisztolynál nagyobb fegyvert megfogni, azért örülök, hogy gyorsan tanulsz.
-Pisztollyal is most Szolnokon lőttem először.
-Szép, akkor most már igazán elmondhatod, mire ment el a három hiányzó lövedék. 
-Gyakoroltam.
-Sörösdobozok?
-Köcsögök."


"-Föpolgármester Úr!
-Hányan vannak?
-Két t.a.l.o.s. a lezárt szakaszon, és talán négy könnyűfegyveres az alagútban.
-A lezárt szakaszon?
-Igen, uram.
-A delikvens.
-Gondolja, uram?
-Tudom. Adjon képet!
-Máris.
-Mi ez a két matyóhímzett bohóc?
-Ezek ketten lyuggattak szitává egy fél szakaszt.
-A R.I.P.-eket is?
-Nem, odáig csak most fognak eljutni."



"-Tetszik ez a ruha. 
-Reméltem, hogy fog. Már nincs meg a blokkja. Viccen kívül, ha nem lesz időnk, lehet hogy meg kell tartanod.
-Ne szarozz! 
-Meg tudod oldani?
-Nem gáz. Kockának fognak nézni benne."




"-Bazdmeg, azt hittem leszáll a karom!
-Kellj fel, mondtam, hogy a nagyokat kerüld el.
-Csípőből lőtt a rohadékja. 
-Ez egy R.I.P.
-Kibírtam volna, ha nem találkozom velük.
-Valamivel modernebb a cuccuk a miénknél. 
-Hát ez kurvajó, és mégis hogyan szedjük le?
-Ne szarjál!
-Az mi?
-Zseb rpg.
-Bazdmeg!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése