2013. december 30., hétfő

15

"-Azert ez a verda nagyon ott van.
-Pénzszállítóból alakítottuk àt, és a belső változtatásokon kívül motorjait is kicsit nagyobbra cseréltük.
-Motorjait? Nem zabál sokat?
-De. Vizet, meg napsütést. 
-Ez a dög?
-Ez a dög. De figyelj csak, nem melegszel bele abba cuccba, hogy folyton rajtad van?
-De.
-Akkor miért hordod mindig?
-Megígértem valakinek."

"-Itt lesz az első raktár.
-Csak sorjában. Hol van Pancser?
-Fogságban. 
-Nem ez volt a kérdés.
-Nézd, ez a raktár útba esik, a központban pedig elmondanak majd mindent. 
-Ezt a játékot ismerem. Nem vagyok hajlandó semmit kinyitni amíg nem tudok mindent. Alex, mondd meg ennek a fazonnak, hogy nem szórakozni jöttem, kérlek!"

"-Szóval ez az a híres matyó gear?
-Szóval így néz ki egy kormányraktár?
-Nagyrészt.
-Miért nincsenek őrök?
-Vannak, de deaktiválta őket a belépésed.
-Robotok?
-Tulajdonképpen igen.
-Élőerő nincs is?
-Felesleges. Atombunker. Ha be tudtunk volna jönni nélküled, nem cibáltunk volna ide."

"-Üdvözöljük a köztársaság központjában, Uram!
-Szevasz! 
-Neve?
-Delikvens.
-Delikvens mi?
-Csak Delikvens.
-Semmi egyéb azonosító?
-De. Írd, hogy a 2950-es Delikvens."

"-Ez így egy kicsit komolyabban hangzik, mint reméltem. Egyszerűbben terveztem.
-Hogyan?
-Kinyitok nèhány ajtót, bemegyünk, kihozzuk, megölelem, hazamegyek.
-Lényegében ez a terv.
-Ja, csak közben felfegyverzünk egy hadsereget és lerombolunk egy várost.
-Jobb ötlet?
-Igen. Egyedül megyek.
-Mi van?
-Bejutok bárhová feltűnés nélkül, nem?
-Alexék veled mennek.
-Ők jöhetnek.
-Rendben. Mikor indultok?
-Mire hármat számolok."



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése